Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Στα σχολεία της Ρόδου και όχι μόνο...


Στη Ρόδο πέρισυ αρχές καλοκαιριού κατέφυγα για λίγες μέρες να πάρω μια ανάσα από το λυπημένο σπίτι μου. Και, παρά τη λύπη που με ακολούθησε, μπόρεσα να αρχίσω ένα μυθιστόρημα (!), μια συγγραφή που κράτησε όμως μόνο όσο έμεινα εκεί, στο Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Λογοτεχνών. 
  Για δέκα μήνες μετά δεν μπορούσα να γράψω τίποτε και τότε σκέφτηκα να πάω ξανά στη Ρόδο, εκεί, στο Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Λογοτεχνών, μήπως και γίνει πάλι κάτι μαγικό. Και πήγα και έγινε (!) -- ανάμεσα σε καθημερινές επισκέψεις μου σε σχολεία, νηπιαγωγεία, παιδικές & εφηβικές λέσχες ανάγνωσης... μια προσωπική μου προσφορά στη Ρόδο και στο Διεθνές Κέντρο που στέγασε (και δικαίωσε!) τις ελπίδες μου.
Η τελευταία από τις επισκέψεις μου σε σχολείο. 3ο γυμνάσιο (Βενετόκλειο) Ρόδου, λέσχη ανάγνωσης. 22.6.2012. Αφιέρωση βιβλίων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: